Aky graficky displej na bastlprojekt?

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Únor 20 10:26:55 CET 2013

Cus,

nic proti, ale mam pocit, ze tu nutnost displeje sem tlacis hlavne ty az
se z toho pomalu stal axiom.

Nejsem cilova skupina stavici toto zarizeni, ale prijde mi, ze tohle
zarizeni urcite neni urceno k tomu abych s nim behal nekde po baraku a
neco s nim meril. Bude to stat v dilne na stole, spis tipuju v supleti a
cas od casu se to vytahne a neco s tim odmerim.

navic to mereni je nejaky jednorazovy dej - takze v podstate nejaky
soubor dat, se kterym je vhodne dal pracovat - tedy moznost detailne
prohlizet celou krivku - to si nejak nedokazu predstavit na tom displeji
320x240 a i kdyz se da nejaka lupa implementovat tak to bude porad na ...

podle me je to idealni adept na krabicku s USB (idealne opticky
oddelenym), svorkama na pripojeni popravovane soucastky a maximalne
tlacitkem na manualni spusteni mereni - nastavim z PC a tlacitko by
spoustelo opakovane mereni - treba kdyz promeruju 10 soucastek tak abych
nemusel k PC - v PC vznikne deset souboru a ty jak si zpracuju dal je uz
jina pohadka.

Ale jak jsem rekl stavet to nebudu takze to ber jako nazor do placu.

RV