RF modul pro přenos hlasu

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Únor 19 13:13:29 CET 2013

Dobrý den,

Já jsem za podobné peníze koupil PMR i s handsfree. To když se do
vysílačky zapojí, tak není nutné mačkat vysílací tlačítko. Stačí
promluvit, a vysílačka se přepne na vysílání, a vysílá dokud mluvím.
Když je ticho, tak  se přepne zpátky na příjem. Dá se to nastavit asi na
3 různé hlasitosti při kterých se má zapnout vysílání. Občas jsme to
používali jako chůvičku, když byly děti malé.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora