Re: Re: RF modul pro přenos hlasu

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Úterý Únor 19 11:13:25 CET 2013

Upřimně když už je u náš legální,  FM vysílač malého výkonu pro ty hračky
do auta a tak nebylo by lepší mít 50 kusů FM komerčních rádii, a jeden
vysílač solidní.

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jirka <zaloha na volny.cz>
Datum: 19. 2. 2013
Předmět: Re: RF modul pro přenos hlasu

"No já nevím... To bude skutečně fyzicky sada 1 vysílač a 50 přijímačů?
Myslíš, že náklady na stavbu (materiál a práce) se nepřiblíží té ceně
hotového zařízení?

Snad jsem dostatečně známý tím, že propaguju konzervativní a nespotřební
přístup, kam by vlastní stavba patřila. Jenže i to má svoje ekonomické
limity...

K věci: kvalitní RF moduly dělá třeba Radiometrix (ART Brno
http://www.artbrno.cz - prodávají i jiné značky).

Důraz bych položil na superhet u přijímače, levné moduly to nemívají
zdaleka vždycky.

Jen těch více kanálů ty mnou myšlené nemají - ale zkus to tam projít.

---
Jirka