PICkit 3 - skusenosti a dojmy

Jozo svk0421 na gmail.com
Úterý Únor 19 07:07:16 CET 2013

On 18. 2. 2013 9:59, Andrej Jancura wrote:
> ...Pozeral som aj co tie headre stoja a zase take drahe sa mi nezdaju byt, medzi 35 -
> 50$, to stoji normalne za uvahu.
>
> ...robim s tou 16F690 preto, lebo ju mam doma v sufliku

Nechcel som sa zapajat, ale ked vidim tu logiku, neda mi.
PIC18F14K22-I/P ma 20-pinove (aj DIP) puzdro, 512B ram, 16kB flash +
urcite aspon tolko periferii co ma 16F690. V TME pisu ze stoji 1.625eur
pri 10ks. Za cenu toho headra si ich mozes do sufliku strcit 20 - 30ks.
Iste - spominal si, ze mas kupeny kompilator na 16-kovu radu. Lenze na
99% vystacis s free verziou microchipoveho C, takze vsetky argumenty su
v prdeli. Zostava uz len nostalgia alebo ...

Inak za 38 tam maju aj ten PICkit3 s nejakou mini demo doskou.

j.