Spojka koaxiálního kabelu

Pondělí Únor 18 21:22:53 CET 2013

Hezký večer,

     podle reakcí usuzuji, že to nebyl úplně ideální nápad. Ještě tu mám
"F" konektory, ale nevím, jestli se mi podařilo přesně trefit průměr
silnější kabelu. Potíž je v tom, že potřebuji prodloužit krátké staré
(ve zdi zadělané) kabely a připojit je k odbočovači. Normálně to dělám
právě přes dva "F" konektory a spojku (a celé hezky stříknuté Konkorem)
ale tady je problém v tom průměru. A také trochu v délce takové spojky.
Tak uvidím, třeba se to nějak povede.

Saša Svobodová