Roztočit motorek z 3,5 palcové disketové mechaniky

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Únor 18 18:27:13 CET 2013

Je to už tak >10 let co jsem si s tímhle hrál, ale vzpomínám si že jsem tam
propojil některé 2 ty dráty a možná nějaký uzemnil nebo dal na + a taky jsem
zkratoval krystal, otáčky se pak daly ovládat napájecím napětím.

----- Původní zpráva -----
Od: "Kručinský Ladislav" <ladislav.krucinsky na linde-mh.cz>

Zdravíčko,
nedaří se mi najít datasheet k obvodu který má na sobě
JCM5046
2QNW
a je to jediný polovodič na destičce s motorem, která poháněla 3,5 palcovou
disketu v mechanice od starého DELLu.
Chtěl jsem si ten motůrek jen tak z hecu roztočit ale nejsem schopen najít
náznak schématu nebo aplikace pro ten IC.
Do destičky vede šest drátů s označením
G,V,C,M,I,S
ty první dva budou asi napájecí (podle tlouťky motivu) ale než začnu naslepo
bádat co jsou ty ostatní, nemáte někdo nějaké informace?
Je to moc hezké, placaté (do 5mm), je mi to líto vyhodit...