Zarovky ci zarivky s bankou z kremenneho skla -- ktere?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Únor 18 14:39:20 CET 2013

 18.2.2013, 14:21:29

Z kremeneho skla ( nebo skla Vycor ) jsou IMHO jen horaky halogenovych zarovek a
vysokotlakych Hg vybojek.
Odolnost techto materialu vuci param Na je ale mala, horaky
nizkotlakych sodikovych vybojek se delaji z boriteho skla,
vysokotlakych pak z korundu.
Pro nejake to pokusniceni by mozna stacil i bezny Simax, popis
vlstnosti treba
http://www.simax.cz//virtual/sklenene-prumyslove-aparatury.pdf

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz