=?iso-8859-2?Q?Rozto=E8it_motorek_z_3, 5_palcov=E9_disketov=E9_mechaniky?=

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Pondělí Únor 18 12:18:54 CET 2013

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Sent: 18. února 2013 11:53
To: HW-news
Subject: Re: =?iso-8859-2?Q?Rozto=E8it_motorek_z_3,

Zdravím,
 údaje nemám, ale určitě tam budou tyto:
 1) Index pulse - výstup (I)?
 2) Start - vstup
 3) Speed select - vstup
 a možná i
 4) On speed (výstup)
 Takže bych zkusil:
 - Připojit napájeni na G (zem) a V (+5/+12V), které konkrétně, nevím, dle
konstrukce
 - Přes odpor zkusit aktivovat ostatní (napřed zemí, pak Vcc), až se to
roztočí
 - Točí-li se to, kontrolovat výskyt pulsů na ostatních (Index), případně
zda nějaký mění stav při zpomalení nebo zastavení (On speed)
 - Nu a pak ještě dráždit zbývající, mělo by dojít k přepínání rychlosti pro
DD/HD záznam.
 Zdraví Pavel

> Zdravíčko,
> nedaří se mi najít datasheet k obvodu který má na sobě
> JCM5046
> 2QNW
> a je to jediný polovodič na destičce s motorem, která poháněla 3,5
palcovou disketu v mechanice od starého DELLu.
> Chtěl jsem si ten motůrek jen tak z hecu roztočit ale nejsem schopen najít
náznak schématu nebo aplikace pro ten IC.
> Do destičky vede šest drátů s označením G,V,C,M,I,S ty první dva budou
> asi napájecí (podle tlouťky motivu) ale než začnu naslepo bádat co jsou ty
ostatní, nemáte někdo nějaké informace?