Re: OT - Nové Hodinky

cipisek.cipr na seznam.cz cipisek.cipr na seznam.cz
Pondělí Únor 18 11:44:04 CET 2013

U Citizenu to funguje podobne.
Na plne nabiti jsou schopny v absolutni tme jit 180 dni, 2/3 z toho jsou v
beznem rezimu, kdyz se baterie vybije z 2/3 tak hodinky prejdou do usporneho
modu, kdy rucicka skace nejdrive po 3s a pak pujdou jen digitalni ukazatele.
Nabijeni, total vybitych hodinek, v lete se hodinky rozejdou tak po hodine a
po 3-4 budou nabity na 50%, po 7-8hodinach budou nabite na 100%.
Pri svetle ktere je dnes venku bude vsak nabiti z 50-100% trvaty i nekolik
dni.

Daylight saving time lze i rucne zapnout nebo vypnout, ale nema to moc
smysl, hodinky maji cifernik  pro UTC :-).

Ciprian

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Krafcik <hw na pjk.cz>
Datum: 18. 2. 2013
Předmět: Re: OT - Nové Hodinky

"Zdravím,

Mám Casia řady Lineage a ty, když se dostanou na delší dobu do tmy,
začnou šetřit akumulátor. Napřed vypnou vteřinovku a display a po delší
době se přestanou synchronizovat s rádiovým normálem a všechny ručičky
zůstanou stát na 12 a běží jen časový obvod. Z úsporného módu se
dostanou když úroveň osvětlení stoupne nad určitou mez a nebo když se
zmáčkne nějaké tlačítko. Co se týká osvětlení ciferníku - je omezeno na
1 vteřinu a pak zhasne. Takže je problém vybít svícením aku, to by si
spíš člověk uhnal "tenisový" palec. Navíc se svítí ledkou a ta přestane
svítit dřív, než aku klesne na 0V.

Dal jsem tyto plně nabité hodinky na 33 dní do tmy a vytáhl jsem je zase
plně nabité. Takže těžko říct, jak rychle se vybíjejí, když je indikátor
nabití aku jen třístupňový (4. stupeň je mrtvý aku), ale podle výrobce
mají vydržet 1/2 roku a já mám ověřený měsíc.

Pavel Krafčík

Dne 18.2.2013 10:09, Cihak na dkv.cd.cz napsal(a):
> Včera jsem pročítal manuál od jedněch které jsou zatím na špici v užším
výběru a umožňují přepínání LČ ručně-automaticky-vypnuto. Ale to neznamená
že to umožňují všechny typy - všechny manuály jsem nečetl.

> Ještě by mě zajímalo jak dlouho ty hodinky vydrží běžet když mám plně
nabitý akumulátor a pak je zastíním. V hodinkách je akumulátor CTL920 a ten
má jen 5,5mAh a maximální proud 1mA. Při tom maximálním proudu si říkám jak
se asi tváří na svícení a alarm. A za jak dlouho se vybitý akumulátor nabije
třeba když ho večer položím na noční stolek 30cm od lampičky.