problem s-video, cernobile pc/t43 - crt philips

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Pondělí Únor 18 10:42:45 CET 2013

dobry den.
nejakou dobu jsme doma provozovali pousteni filmu s s-video vystupu
notasu ibm/T43 / minidin4, TV je CRT philips/100Hz.
kabel byl komplet minidin4 + jach 3,5mm / scart s prepinacem
s-video/f-bas.
pak najednou zacala vypadavat barva, a zdalo se, ze to reaguje na ohyb
kabelu .
tak jsem kabel cvaknul za mistem kde jsem predpokladal chybu a pripojil
jen samostatny cinch, abych ro nemusel zapojovat
do scartu, ale jen z boku do cinch zdirky.(z TV nenahravame)
vysledek je zase bez barvy. zkusil jsme jeste sletovat zpatky puvodni
kabel, ale taky jen CB.
v nastaveni vystupu v notasu je pal/d, ale at tam dam cokoliv, je to
porad jen CB.
nemohlo neco zacit umirat v TV ?
diky za popostrceni ...
tomik.