Vikendovy kviz

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Neděle Únor 17 22:38:46 CET 2013

1) S formatovanim se polepsim. Nejak mi to ani nedoslo.

2) Pan Jirka nepsal, ze se ty jeho podminky tykaji RF (radio
flasky?) experta. Pochopil jsem to jako jeho vseobecny pozadavek na
elektrotechnika. Ja navrhl pouze jednu z konkretnich moznosti. Ostatni
soucasne vyuziti elektronek je mi (alespon povrchne) znamo.

L.