Servisni manual k mycce nadobi Electrolux ESI6241

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Neděle Únor 17 19:28:49 CET 2013

Zdravim,
prolezl jsem se strejdou mnoho stranek, ale predmetne schema ne a ne
najit. Bud odkaz vede na stranku, kde se hledany retezec nevyskytuje,
prestoze jako ukazka pod linkem je - nevyskytuje se ani v archivu.
Nebo odkazy vedou na ruzne vyhledavace, ktere nic nenajdou. Nebo sice
nejaky link podstrci, ale pak je dalsim krokem download failed".

Mycka prestala myt = voda se neohreje a mycka nesusi. Presto
nevykazuje zadny chybovy kod, program probehne. Jen je vysledkem
spinave mokre nadobi.

Mel jsem to oddeklovane, ale bez servisniho manualu se mi to moc dal
rozebirat zatim nechce.

Diky za pomoc.

PK.

Daląí informace o konferenci Hw-list