Špatně popsatelný problém s videem

Neděle Únor 17 18:27:39 CET 2013

Dobrý večer,

     mám trochu problém se soubory z kamery. Když si pustím záznam přes
přehrávač dodávaný s kamerou, tak je obraz úplně dobrý a takový, jaký má
být. Když jej ale pustím na jiné přehrávači, nebo jej nějak konvertuji
do jiného formátu, tak se při pomalých scénách neděje nic, ale při těch
rychlých se obraz viditelně "rozlinkuje" prostě jsou v něm vidět řádky a
ty jsou trochu posunuté.

     Nahrála jsem jedno takové video sem
http://www.youtube.com/watch?v=1s75jOykDgw ale YT asi používá nějaký
lepší systém a tam tento efekt vidět není.

     Nemá někdo, prosím, nápad, čím by to mohlo být? Všechny pokusy
dělám na systémech Windows XP, jako střižnu používám Magix video, pro
authoring DVD-lab Studio a na překódovávání TMPEGEnc DVD. Všechno ne
úplně nové, ale stále aktuální. Když použiji film z libovolného jiného
zdroje, tak problém nemám, jen s tou kamerou značky Panasonic.

     Saša Svobodová