Splitter?

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Sobota Únor 16 19:32:42 CET 2013

Foto vnitrku jde najit na internetu , viz treba
http://www.datasheetdir.com/TCP-2-10+RF-Microwaves
http://news.thomasnet.com/fullstory/RF-Transformer-has-10-220-MHz-frequency-
range-598450
pidi jaderka jsou na ebay, ale cert vi co je to za material.

Hutta

---------- Původní zpráva ----------
Od: Daniel Valuch <daniel.valuch na orange.fr>
Datum: 15. 2. 2013
Předmět: Re: Splitter?

"ak mate take jadro a dobry zrak tak urcite ano :-)
MiniCircuits pouziva ferity takmer v kazdej suciastke, takze maju dobre
namiesany matros. Nie je v tom ziadna veda.
Tym ze je vsetko tak male tak to celkom dobre funguje aj do vysokych
frekvencii. Pripomente sa cez tyzden, mozem urobit fotku mikroskopom, je
to celkom pekna pracicka.
b.

On 15/02/2013 18:21, hutta.j na seznam.cz wrote:
> Neco malo jsem si o splitterech precetl a treba zminovany Wilkinson bych
> pro antenu snad i postavil.
> Neni mi vsak jasne, jak to minicircuits nacpe do pozdra 8x8 mm?
> To tam maji nejake pidi trafo nebo jak?
> Lze neco takoveho o podobnych rozmerech postavit doma?
> Na ebay prodavaj ferrity 3x2mm, ale jak byva zvykem, parametry materilu
> nezname.
> http://www.ebay.com/itm/6-Pcs-2-Holes-Magnet-Ferrite-Bead-Core-3-5mm-x-2mm
-x-1mm-/390507893768?pt=AU_B_I_Electrical_Test_Equipment&hash=item5aec159408