PICkit 3 - skusenosti a dojmy

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Sobota Únor 16 15:40:23 CET 2013

Tento konkrétní PK3 mám celkově otestován(dá se říci) na XP a Mplab8.
Řekl bych, že s verzí 1.60 MplabX budou požadované funkce fungovat na
jiných systémech také, nicméně je stejně třeba se přidržet oficiální
kompatibility:
http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/51292U.pdf
a  tabulky "Device Support.htm" která se mění a je dostupná v adresáři
docs instalace Mplab(x). V tom adresáři je docela dost informací a
Mplab(x) se dá instalovat i bez programátoru. Možná, IMHO že je v
některých případech zbytečné kupovat originál PK3.
S pozdravem,
Miloš Dašek