Stolni multimetr VC8145

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Únor 15 22:23:13 CET 2013

To na fotce není military, ale průmyslové. Pravda je, že tomuhle tak moc
péče nevěnovali, ale koncepce je tatáž. Zalakování a zajištěné šrouby to
má, kabelové svazky taky, jen vedení konců kabelů není dotažené.

Příležitostně ještě pošlu fotku jiného (profi) zařízení, které je i v
detailech na military úrovni.

---
Jirka