PICkit 3 - skusenosti a dojmy

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pátek Únor 15 21:34:43 CET 2013

MplabX v1.60 + PK3 + PIC s podporou ICD mně pro programování Piců
vyhovuje, s Picy bez ICD nebo headeru se samozřejmě pracuje hůř.
Napájení z programátoru slouží víceméně jen k napájení nějakého
programovacího přípravku.
Tlačítko je Start  progamování z bufferu i bez PC.
Je k tomu program pro základní editaci binárek a programování bez MplabuX.
Víc se asi nedá napsat, IMHO slušná LowCost platforma pro programování PICů.
S pozdravem,
Miloš Dašek