Splitter?

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Pátek Únor 15 18:21:16 CET 2013

Neco malo jsem si o splitterech precetl a treba zminovany Wilkinson bych pro
antenu snad i postavil.
Neni mi vsak jasne, jak to minicircuits nacpe do pozdra 8x8 mm?
To tam maji nejake pidi trafo nebo jak?
Lze neco takoveho o podobnych rozmerech postavit doma?
Na ebay prodavaj ferrity 3x2mm, ale jak byva zvykem, parametry materilu
nezname.
http://www.ebay.com/itm/6-Pcs-2-Holes-Magnet-Ferrite-Bead-Core-3-5mm-x-2mm-x
-1mm-/390507893768?pt=AU_B_I_Electrical_Test_Equipment&hash=item5aec159408

Hutta

---------- Původní zpráva ----------
Od: Daniel Valuch <daniel.valuch na orange.fr>
Datum: 14. 2. 2013
Předmět: Re: Splitter?

"na rezistivny splitter Vam staci ohmov zakon a znalosti zo strednej
skoly :-)
http://www.microwaves101.com/encyclopedia/resistive_splitters.cfm

Model od minicircuits, ktory na ktory ste poslali link ale _nie je_
rezistivny splitter. Tam je teoria tiez velmi jednoducha.
Vezmete port s nominalnou impedanciou, transformujete ju na inu
impedanciu a tie potom spojite paralelne tak aby ste na vstupnom porte
dosiahli pozadovanu impedanciu. hladajte reactive splitter, alebo pre
inspiraciu postaci aj wilkinson splitter.
Numericky priklad - mate dva 50 Ohmove porty, pretransformujete
impedanciu na 100 Ohm, zapojite paralelne a ziskate vstupnu impedanciu
znova 50 Ohm. potom su tam este nejake triky na dosiahnutie oddelenia
viazanych portov, ale to si uz nastudujete sam.

b.

On 14/02/2013 09:47, hutta.j na seznam.cz wrote:
> [...]
> srozumitelnou teorii, idelane s kalkulackou, ktera by danou vec
> spocitala a nedari se mi, poradite?
>
> Po prakticke strance.
> Priklad 400MHz, chceme rozdelit do 3 smeru, Mini-circuits na to dela
> soucastku,
> http://www.mini-circuits.com/pdfs/JPS-3-1W.pdf , je mala roztomila,
> draha a hlavne v CR nedostupna :-)
> da se to na bezne FR4 postavit z beznych 0805 odporu?
> Jaka jina resini krome odporoveho splitteru pripadaji v uvahu?
>
> Posledni otazka z jineho soudku, jde neco podobenho sehnat v tuzemskych
007159-000000/?qs=%2fha2pyFaduhWK3tvubYWYj4GYPvrDgwgeOBvSGvPnMOcsveavcYOfg%3
d%3d