Re: OT - Nové Hodinky

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Pátek Únor 15 17:16:23 CET 2013

Tak jsem ty svoje PWC Solar otevřel a jsou z 6/1994.
Z elektroniky je v nich vidět jen cívka cca 10x2,5mm.
Baterie je normál RENATA 395.
Celý ciferník je solár panel.
Podle fotek jsem je nosil určitě ještě v 1998 a asi déle.
Minimálně asi 5 let. Zkusím do nich koupit baterku jestli neumřely úplně.

Jindra Polívka