Re: OT - Nové Hodinky

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Únor 15 15:56:41 CET 2013

 15.2.2013, 15:46:56

Pokud hodinarka vymenila puvodni prim strojek za neco soudobeho, mela
zaplatit 500 Kc ona vam. Puvodni strojky Prim byly kovove, s nekolika
( pokud mne pamet neklame 7-mi !! ) kameny a promenym kondenzatorem na
doladeni frekvence krystalu. Nic takoveho v soudobe produkci neni, vse
vyjma elektroniky je plast.
Nicmene, moje soucastne casia, ackoliv vevnitr take celoplastove,
funguji spolehlive uz cca 20 let. Zato z venku vypadaji jak kdyby
prosly bitvou o Stalingrad.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz