SMA konktory, kabely atd.

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pátek Únor 15 15:33:24 CET 2013

viditelny S11 v rade -15..-20dB, dobre maju pod -30dB. Ako to dokazali
netusim, ale je vyrazny rozdiel v kvalite.
Dobre prisposobenie je v pripade prenosu signalov citlivych na sum
dolezite, hodinove signaly patria obycajne do tejto kategorie.
b.