SMA konktory, kabely atd.

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Únor 15 15:06:50 CET 2013

To zalezi od toho, ako su urobene, ake materialy, tolerancie, rozmery
atd. Napr. zle urobena meracia fixture na charakterizaciu hybridnych
vf obvodov ti moze vniest do merania rozne rezonancie, pricinou su
najcastejsie rozne kontaktovania a konektory. Mimochodom tie konektory
sa vyrabaju do roznych frekvencii, tie najlacnejsie, co sa pchaju do
wifi idu do 4GHz, ale pasmo je az do 26,5GHz.

A.

Dňa 15. február 2013 14:33, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: