GPIO na EM2440 a WinCE

Zapletal Martin zapletal na inoma.cz
Pátek Únor 15 12:55:22 CET 2013

Zdravim pritomne.

Mam velkou prosbu. Pokousim se nejakym zpusobem pod Lazarusem a WinCE
rozchodit ovladani a cteni GPIO pinů na desce EM2440. Bezne komunikuji s
LAN, RS232, ale na ovladani GPIO jsem nikde nic nenasel. Na netu jsem vsude
nasel povidani o GPIO.dll, nicmene v mych WinCE je jen GPIODriver.dll.
Predpokladam, ze je to ta spravna knihovna pro ovladani GPIO pinu, nicmene
nikde nemuzu najit funkce, ktere obsahuje a jak pouzit jejich syntaxe v
pascalu(Lazarus). Urcite se zde najde nekdo, kdo neco podobneho resil nebo
alespon na netu na neco narazil. Jsem naklonen kazde informaci. Take jsem
nikde nenasel informaci, je-li TTL RS232 3.3V nebo 5V. Sice mi to na 5V
chodi, ale nerad bych odpalil port.

Martin Zapletal