OT - Nové Hodinky

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Únor 15 10:51:52 CET 2013

A to usuzujete z jednoho vaseho kusu?

Znam osobne 4 lidi, kterym ten akumulator drzi dele nez 12 let. Navic
muj kamarad (hodinar-prodejce) jich prodal take dost a neslysel jsem, ze
by se v nich hromadne menily aku.

Ja je kupoval v roce 1997 a takhle vypadaly pred rokem nez jsem je po
tech 14 letech sundal z ruky:
http://www.cncnet.info/galery/hodinky/citizen_po14letech.jpg

Dalsi vec je, ze ten aku se da normalne koupit za cca 10 liber a vymenit
doma.

Radek Vicek