OT - Nové Hodinky

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Únor 15 10:45:03 CET 2013

Dne 15.2.2013 10:08, cipisek.cipr na seznam.cz napsal(a):
> Pokud chcete lehke kovove odobne a bezudrzbove pro kazdodenni noseni,
> podivejte se na Citizen EcoDrive, vlajkova lod je
> http://www.hodinky-citizen.cz/panske/JY0010_50E
> vzhledm k cene v CR si je musite nechat poslat z USA.

Citizeny Eco-Drive jsou opravdu neznicitelne - ty moje slapou uz 15 let
bez vymeny baterie/aku a za rok se rozejdou cca o 5s - uz je ale cca rok
nenosim

> K sirokemu vyberu. Na svete zbyl jiz jen jediny hodinar a pokud clovek
> nehledi na cenu je volba vice nez jednoducha, Patek Philippe :-)
> http://patekwatch.blogspot.cz/2011/11/patek-philippe-cartier-dial-designation.html

to je samozrejme blbost - nezavislych novinaru delajici kompletni
kusovky je docela dost - namatkou muj oblibenec:
http://www.rwsmithwatches.com/  doporucuju shlednout je to neskutecne
remeslo - navic dotycnej ma na youtube videa kde je videt jak co dela

RV