Re: OT - Nové Hodinky

cipisek.cipr na seznam.cz cipisek.cipr na seznam.cz
Pátek Únor 15 10:22:30 CET 2013

Pokud jde o dosat DCF a baterku, ECO drive baterku nemaji, netreba ji resit
a s mnou uvedenym modelem mam overen prijem signalu na Mojzisove hore na
Sinaji,
http://de.wikipedia.org/wiki/Datei:DCF77-Range.png

---------- Původní zpráva ----------
Od: Ales Filip <nostromo na khnet.info>
Datum: 15. 2. 2013
Předmět: Re: OT - Nové Hodinky

"
Dobrý den,

Mám Casia řízené DCF asi 4 roky. Cena i provedení podobné, ale mají plastové
pouzdro. Synchronizace času bez problému, dokonce se to chytalo občas i v
Chorvatsku. Baterku jsem zatím neměnil. Bohužel letos jsem si musel koupit
jiné, protože jsem na ten displej bez brýlí už neviděl :-(

S pozdravem,

--
 Aleš Filip
 Kutná Hora