KICAD - orientace pouzder

Pátek Únor 15 10:18:06 CET 2013

V textu:
Dne 15.2.2013 9:57, Jan Smrz napsal(a):
> Kdyz jsem pred nejakym casem Kicad zkousel, tak mi na nem velmi
> chybely 2 veci (ve schematiku)
> - oznacovani nepravidelnych bloku (kicad mel moznost oznaceni jen
> obdelnikem)
To asi jde jen obdelnikem, nejak mi to nedela problem
> - pri posunu bloku se prerusily spoje
Da se ruzne tahat uz skoro vsechno
> - zdlouhave prirazovani pouzder soucastkam
S tim nemam problem, rovnou ve schematu pri vlozeni soucastky nastavim
puzdro, pak uz jen kouknu do CVPCB jestli jsem neco nezapomel nebo ani
to ne, pri importu netlistu to chyby zahlasi.

Co mi naopak vadi je nemoznost kopirovani bloku nebo aspon soucastek
mezi listy
Ale celkove mi to jako soubor nastroju vyhovuje.