KICAD - orientace pouzder

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Únor 14 18:42:05 CET 2013

Moje zkusenost je, ze KiCAD je naprosto super program (jasne,
nesrovnavejme s ptogramem za hooooodne chechtaku, ale nez eagle, to
radeji kicad) s naprosto blbymi knihovnami (clovek nevi kdy slapne do
ho.... proste vedle). Takze jsem asi pred rokem vsechny "jejich"
knihovny smazal, udelal si svuj zaklad a ten postupne "dle potreby"
rozsiruju o dalsi soucastky ci pouzdra..
Kupodivu nejvic prace da se k tomu odhodlat.
Marek