KICAD - orientace pouzder

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Únor 14 18:22:36 CET 2013

Díky za odpověď, namaloval jsem si pro 7812 svoje pouzdro.
Ještě bych poprosil o radu, když mi to při kontrole ERC píše
toto :
Typ chyby(3): Vývod připojený k některým jiným vývodům, ale žádný
vývod k jeho řízení
@ (10.1500 ",6.2000 "): Pin 1 (passive) of component C39 is not driven
(Net 66).

a C39 je připojen vývodem se značkou ERC  jen na živý vývod
koaxiálního konektoru,.
mám se na to vykašlat a nebo to nějak řešit ? ( SMa konektor do pl.
spoje  je z knihovny)

Díky předem za radu.