Detekce dilu v zasobniku

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Čtvrtek Únor 14 17:19:44 CET 2013

> Vasem pripade
> problem pri prechodu

> RisingTimeStamp) 3.
> Neni nutne
>
> jenze tohle mi neresi to co se delo v prubehu tech 500ms - ja
> potrebuji
> vedet ze ten signal tam byl po celou dobu a zaroven ale mi to
> neblokovalo po tuto dobu vlastni praci pripravku

Ale presne tak to funguje :))).
Tj. mate nekonecnou smycku, z te poustite obsluhu ruznych subsystemu.
Jednim ze subsystemu je prave detekce naplneni.
Proste klasicky ridi program, zde je logika PLC a MCU zcela shodna.

> neni nutny
> pro me to zadna vyhoda neni - jednak mam ted uplne nove desku (6x
> optovstup, 6x silovej vystup, 5x AD vstup, 1x vystup
> optotriak, napajeni
> 8-40V), ktera supluje pomerne slusne vybavene PLCcko a stoji
> me 1/3 ceny
> a tu desku mi take staci napichnout na programator s notebookem a
> nainstalovanym prekladacem - potazmo neni ani treba ten programator -
> pokud je treba tak to lze plnit pres RS232

Ono je take dulezite, kolik si pocitate za praci.
U toho PLC se muzete divat behem vlastni prace stroje, co se tam deje
a menit i program BEZ zastaveni stroje.
V tomto je ta velka vyhoda.
A jak jsem psal, casovace jsou tam primo jako "instrukce".
Navic nektere typy maji i moznost nastaveni filtrace vstupu a napajeni 230V
+ vystup 24V pro napajeni senzoru.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158