Detekce dilu v zasobniku

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Čtvrtek Únor 14 14:07:46 CET 2013

Jojo nekonecna hlavni smycka je poradna frajerina ;)

BTW, na podobny hrani jsou super ARMy od NXP, ktery maji zajimavou periferii
SCT (state configurable timer). V IDE si jednoduse naklikate graficky stavak
(pomoci wizarda, neboli cesky kouzelnika) a aplikacka, jak to tady
popisujete je hotova v radu desitek sekund. A co je na tom nadhera - zadny
programovani (a tudiz zadny kod pro hlavni procesor, takze v extremu muze
MCU spat a nezrat skoro nic, zatimco SCT jede). Ted v poslednich mesicich uz
davaj tuhle periferii i do tech nejvic LC MCU.

JM

P.S. info treba tu http://www.youtube.com/watch?v=ZRZ3MFi6_0k

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jirka MWW
Sent: Thursday, February 14, 2013 1:45 PM
To: HW-news
Subject: Re: Detekce dilu v zasobniku

Tak tohle já znám,
ze začátku všechno vypadá jednoduše a nakonec to skončí takto.
Nedávno jsem přesně tak jako vy naprogramoval řízení rotátoru pro anténu a
mělo to podobnou vadu. Nadřízený systém se periodicky dotazuje na aktuální
polohu, ale protože jsem byl převážnou část doby zalezlý někde v nějakých
smyčkách, odpovědi chodily pozdě.
Přepsání na stavový automat vyžadovalo asi 2 hodiny práce a všechno je teď
bez problémů.
Přece jenom někdy ty teorie i k něčemu prakticklému jsou.

delay in the transmission of it.

Zdravi
Jirka OK1MWW