Detekce dilu v zasobniku

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Únor 14 13:23:07 CET 2013

Dne 14.2.2013 11:46, Slavomir Skopalik napsal(a):
> Genialni napad asi ne, ale podobne veci resim takto:
> 1. Vyrobim si systemovy cas s odpovidajici presnosti (ve Vasem pripade 0.1
> sec)
>    Ten pak samozrejme pouzivam i jinde.
>    Pozor, pokud pouzijete bezne hodiny, tak muze byt problem pri prechodu
> zimni x letni cas, eventualne pri nastavovani casu.
>
> 2. Od nabezne hrany nasetuji promenou (neco jako RisingTimeStamp)
> 3. Pak jiz jen podminka IF CurrentTime-RisingTimeStamp> 500ms
> Neni nutne zadne preruseni, jen detekce hrany (aktulni x predesla hodnota).

jenze tohle mi neresi to co se delo v prubehu tech 500ms - ja potrebuji
vedet ze ten signal tam byl po celou dobu a zaroven ale mi to
neblokovalo po tuto dobu vlastni praci pripravku

> Jeste doporucuji pro tyto ucely misto MCU pouzit PLC (pokud neni nutny
> vykon MCU).
> Pri ladeni (+ moznost OnLine zmen behem behu stroje) se usetreny cas bohate
> vrati.
pro me to zadna vyhoda neni - jednak mam ted uplne nove desku (6x
optovstup, 6x silovej vystup, 5x AD vstup, 1x vystup optotriak, napajeni
8-40V), ktera supluje pomerne slusne vybavene PLCcko a stoji me 1/3 ceny
a tu desku mi take staci napichnout na programator s notebookem a
nainstalovanym prekladacem - potazmo neni ani treba ten programator -
pokud je treba tak to lze plnit pres RS232

navic tam to PLCcko neni kam dat:
http://www.cncnet.info/galery/pripravky/okrouzek2/20130214_120748.jpg

byl vubec problem vymyslet jak to tam poskladat - dve cidla Sick se
svetlovody, elektropneumaticky ventil, zdroj 230V/24V

tady je videt ta svisla draha vedouci z toho dopravniku a na ni modrou
optozavoru Sick
http://www.cncnet.info/galery/pripravky/okrouzek2/20130214_120726.jpg

.
.