propojeni dvou DPS

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Středa Únor 13 22:33:41 CET 2013

Napsal jsem to trochu nestastne.

Ano, zalezi na krabici a i na deskach, ta horni muze byt mala a tak
celek je mozno i naklopit aby spodni krabicka zapadla.

Jiny problem je pokud mate na desce nejake svorkovnice, ktere nemohou
byt utopene a pak prekazi prepazky ve spodni casti krabice, coz je
pripad krabic Modulobox HCxx prodavanych Enikou.

Proste jsou pripady, kdy je montaz na spicky a sloupky vyhodna (je
vetsinou i levnejsi) ale jsou i pripady kdy je problematicka az nemozna
a pak je lepsi propojeni kabelem. Nebo jsou pripady, kdy je vhodnejsi
desky uchytit do zapadek v krabici a pak zvazit, ktery zpusob spojeni je
vyhodnejsi.

Pavel