propojeni dvou DPS

Tom Meinlschmidt hw na meinlschmidt.org
Středa Únor 13 21:23:09 CET 2013

Tazatel neni idiot. Takze si to predstavit umi.

problemu vidim nekolik
- cena, tech krabic potrebuju udelat 10, k tomu dutinky, zasuvka (napr. http://www.ges.cz/cz/pfl-26rm2-GES06615524.html) stoji 9kc
- problem s presnosti, kdyz se povede dutinky napajet nakrivo, nebo mi blbe uriznou dps, bude se to prima spojovat
- ze by to vypadalo dvakrat esteticky se rict taky neda

tm