propojeni dvou DPS

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Středa Únor 13 21:23:12 CET 2013

z hlediska ceny stejne nakonec clovek zustane u canonu 37 nebo 50 ..
dutinkova lista atd. je pokazdy ranec penez ....
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Tom Meinlschmidt
Sent: Wednesday, February 13, 2013 9:16 PM
To: HW-news
Subject: Re: propojeni dvou DPS

2vrstva. zkusim ty konektory, pokud neco rozumnyho najdu, zatim se moc
nedari

tm

On Feb 13, 2013, at 21:13 , Pavel_t <pavel_t na centrum.cz> wrote:

> Kolik vrstev ma ta deska? Pokud je 4 a vice vrstva tak je moznost z
vnitrnich vrstev udelat pruzne propojeni tech desek. Takove reseni nam
asi pred 2 lety nabizel zastupce PCB Benesov. Videl jsem vzorek a
vypadalo to dobre, pry to i snese velky pocet ohybu. Ale zatim jsme to
nepotrebovali takze ani nepoptavali, takze cenu nevim.

> Pavel

a priletovat ji popr. jiny zpusob. Mezi DPS moc mista neni (cca 45mm).

=======
Tomas Meinlschmidt, MS {MCT, MCP+I, MCSE, AER}, NetApp Filer/NetCache

www.meinlschmidt.com  www.maxwellrender.cz