Odpor topne folie, povrchova resistivita

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Středa Únor 13 20:22:21 CET 2013

Jen hádám. Nešlo by to přilepit nějakým vodivým lepidlem?

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Labaj <labaj na volny.cz>
Datum: 13. 2. 2013
Předmět: Re: Odpor topne folie, povrchova resistivita

"Cena i dostupnost je prave docela zajimava
http://www.gme.cz/vodive-pryze/polyimidova-odporova-folie-26x20cm-100ohm-p
661-130/
S tim nakontaktovanim nevim. Stlacit to treba mezi dva Fe profily 6x6mm?
Nebo to pritlacit na pocinovany cuprextit s vyleptanymi elektrodami?
Protoze je ten odpor dost velky, tak pro mensi napeti (rekneme 12V) by to
chtelo
rozdelit na vice sekci, aby to generovane teplo bylo nejak rozumne velke.
To by vedlo na ten cuprextit s nejakou siti elektrod.

PL