Odpor topne folie, povrchova resistivita

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Únor 13 18:21:11 CET 2013

Je to odpor JAKÉHOKOLIV čtverce, byť se to nezdá. Je to vysvětleno v tom
jednom odkazu.

Úplně selsky řečeno: čím větší je čtverec, tím je sice delší, ale
zároveň i širší,  což vzrůst odporu s délkou kompenzuje.

---
Jirka

>>> PL