Stolni multimetr VC8145

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Únor 13 17:51:57 CET 2013

Ne, to si nemyslím. Tehdejší bastly byly unikáty nepodobné čemukoliv jinému.

Slovo bastl zde nemyslím až tak pejorativně, často šlo o malá vítězství
ducha nad hmotou (a jediné možné řešení, když zahraniční součástky byly
díky bolševikovi prakticky nedostupné).

Ale může samozřejmě jít o výjimku...

Medery, co mám na mysli, bývají v DIP pouzdrech, čili mnohem menší.
Samozřejmě to bude v daném zapojení chtít ověřit parametry (max. spínaná
napětí a proudy).

---
Jirka