Vektorovy analyzator 1.3/4/8GHz

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Únor 13 16:10:59 CET 2013

Zkuste si tu otázku přečíst ještě jednou. Pokud mi oči nepřecházejí a
stále platí, že 1 a 1 jsou dvě, tak ta otázka byla ryze ekonomická.

Co to jsou pojmy "náročný", "drahý" apod.? To je naprosto relativní ke
všemu, co mě napadá. Výslednou cenu může určit zase jen nabídka a poptávka.

Dále obecně platí, že čím je daná věc unikátnější, speciálněji zaměřená
a HLAVNĚ čím méně je výrobců (a menší počet vyrobených kusů), tím je
cena vyšší.

Prostě konkurence ji nestlačuje dolů a prodejce/výrobce to sám od sebe
obvykle neudělá.

Což je přesně tento případ. I když malá konkurence tam asi bude a je to
důvodem pro onu desetinovou cenu proti (byť třeba o něco lepšímu)
výrobku Agilentu.

---
Jirka