Stolni multimetr VC8145

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Únor 13 16:01:16 CET 2013

Vycistit rele, obcas byval problem s isostaty.
Tady je kompletni dokumentace, da se to urcite opravit.

Ja jsem s tim multimetrem  "zacinal" a pamatuji si, ze kdyz se objevily
prvni LCD multimetry z ciziny, ze  ten M1T242 byl dlouho "etalon" pro
cejchovani techto levnych multimetru,
nebo alespon pro vytvoreni kalibracni tabulky.
Take jsem k nemu stavel  menic z 12V, aby se to dalo pouzivat v
"terenu". Rok se psal 1988 :-)