Vektorovy analyzator 1.3/4/8GHz

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Středa Únor 13 15:54:22 CET 2013

neviem kolko toho predavaju a nemozem sa pozret dovnutra. Ale zo
skusenosti by som povedal ze cena v rade jednotiek tisic Eur za takuto
krabicu je realisticka a zaujimava. Ak toho predavaju tisice tak aj
slusne zarobia. Ak je ten pristroj tak dobry ako pisu v datasheete su to
zasluzene prachy.