Round float24

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Středa Únor 13 12:45:05 CET 2013

24bit by, aspoň podle Mplabu mělo na tohle stačit, ale místo toho to
dělá neplechu. Ta změna mantisy mně taky napadla, ale je to na mně už
tak trochu vyšší dívčí, nad typem float mi asi nepovolí takové operace
takže nejspíš nějaká konverze, mohl byste alespoň nastínit postup?
S pozdravem,
Miloš Dašek