Vyucba elektroniky na Slovensku

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Únor 13 12:06:00 CET 2013

Dobry den,

kedze ste sa spytal na temu, ktora uz bola oznacena za OT tuto trochu
dalej, tak napisem Vam prakticke skusenosti.

To co tu tak obsirne popisuje kolega Waclawek je pravna realizacia. V
praxi sa zacne sikana a mobbing a dvoch mesiacov odidete sam. Velmi
rad podpisete svoj odchod a ste rad, ze sa pritom slusne aj na niecom
dohodnete. Clovek zvycajne pochopi sam, ze chodit do prace, kde si
fakticky nemate co s kym povedat a ste trpeny nema vyznam. Pozitivum
je, ze ked podpisete, mozete v klude spat a nemusite chodit do prace
so strachom, kto Vam co urobi...

A co sa tyka mna, ja sam pochybujem, ze si najdem nieco na ciastocny
uvazok v obore. A druha vec je to, co ja volam firemna kultura, teda
co pan doktor nazval trochu inak. Z mojho pohladu, ci maju ludia vo
firme so mnou problem od prveho dna co nastupim, ci sa sprtaju v mojej
minulosti a sukromi, a ako so mnou cvicia a zametaju a ci naozaj stoja
o to, aby som pre nich robil. A dalej sa pozeram aj na to, ci je
normalna komunikacia medzi ludmi alebo nie, ci sa vsetko toci len o
peniazoch alebo sa Vas niekto aj spyta taku banalitu, ako sa mas?. Su
to vsetko veci, ktore sa nedaju zaplatit, ale do velkej miery od nich
zavisi, ci budem chodit do prace rad aj s tym suviasicimi dosledkami.

Takze ako vidite sam, chcem na dnesne pomery asi vela... Takze som
velky skeptik a radsej si budem bastlit doma nieco sam aj bez
financneho efektu, len pre dobry pocit.

A.