Stolni multimetr VC8145

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Středa Únor 13 11:10:49 CET 2013

Bral jsme to z pohledu ceny Agilent 34401A, ktery porad ma neskutecne ceny i
pouzity
http://www.ebay.com/itm/Agilent-34401A-6-Digital-multimeter-/280965004040?pt
=LH_DefaultDomain_0&hash=item416ad1bb08

---------- Původní zpráva ----------
Od: RV <vicek.radek na cpost.cz>
Datum: 13. 2. 2013
Předmět: Re: Stolni multimetr VC8145

"Ja o nem vim a vicemene me prave tahle krabicka vybudila se zase podivat
co nabizi konkurence...

Libi se mi moc ten displej, to beru jako velke plus ze to sviti decentne
na rozdil od toho plosne podsvetleneho LCD.

Na druhou stranu nepotrebuju GPIB.

Kdyby stal do 7.5kKc tak do nej jdu, ale za 15k je to scifi. Za to jsem
domu poridil osciloskop a LA, ktery pro me potreby je naprosto vybornej.

Radek Vicek

Dne 13.2.2013 9:15, hutta.j na seznam.cz napsal(a):
> Nahodou jsem si dnes vsiml
> http://cz.farnell.com/jsp/search/displayproduct.jsp?SKU=2250788&ICID=I-AGI
-1006387-HPBLOF-0156

> Na Agilent mi to prijde jako dobracena a mozna to maji jinde i levneji.

Tento e-mail včetně příloh může obsahovat důvěrné informace. Jestliže nejste
zamýšlený adresát tohoto e-mailu, pak jakákoliv forma zveřejnění, tisk,
kopírování, distribuce nebo šíření tohoto e-mailu a připojených příloh je
přísně zakázáno. Pokud obdržíte tento e-mail omylem, oznamte to neprodleně
jeho odesilateli a okamžitě tento e-mail včetně jeho příloh trvale vymažte
ze svého systému. Odesilatel e-mailu neodpovídá za jakoukoliv škodu
způsobenou modifikacemi či zpožděním přenosu e-mailu.

This e-mail and any attached files may contain confidential information. If
you are not the intended addressee of this e-mail, you are hereby notified
that any disclosure, printing, copying, distribution or dissemination of
this e-mail and any attached files is strictly prohibited. If you receive
this e-mail in error, please immediately notify the sender and permanently
delete this e-mail and its attachments from your system. The sender of this
e-mail does not accept liability for any damage that may be caused by any
modifications or delay in the transmission of it.