OT Zamestnavanie pracovnikov so zmenenou pracovnou schopnostou vtrojchlapovych firmach, was: Vyucba elektroniky na Slovensku

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Únor 13 08:24:22 CET 2013

Ehmm priznam se, ze jsem dost prekvapenej...

Nechci tohle celkem zbytecne vlakno rozpatlavat, ale zajimalo by me:

1) co podle tebe je uz ZTP a co ne? protoze jsou lidi co maji postizeni
a nejsou ani v CID a nemaji ani ZTP, nebo jsou v CID a nemaji ZTP a nebo
maji oboji - takze co je podle tebe urcujici

2) ty sam o sobe jsi schopnej rict, ze jsi uplne zdravej? V mem sirokem
okoli to je pocitam tak 10% lidi a to jsou jen ti, co se u nich jeste na
nic neprislo

3) pokud nekdo trpi zavrati - je to nemoc nebo ne? jaky rozdil je mezi
clovekem co ma protezu nohy a tim s tou zavrati? protoze ten s tou
zavrati take nevyleze na zebrik a presto je uplne zdravej

4) BTW co by ti vsichni "ZTP" lidi meli delat?

Jinak bych rad podotknul, ze ted zrovna nedavno jednomu, co mel podobne
nazory jako ty usmikli kus tlusteho streva a ma vyvod - a ma bohuzel
velkou nadeji, ze to tim nekonci. Do te doby naprosto zdravej clovek. Na
druhou stranu znam x lidi co maji celozivotni problemy a chodi do prace
jako kazdej druhej.

Radek Vicek