Re: Měřič indukčnosti

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Středa Únor 13 07:34:17 CET 2013

Nejlepe se nerozputava flame mlcenim. Pokud nekdo chce merit
indukcnosti na 100tisicine rozsahu a kapacity 2,2pF nestinenymi kabely
na setine rozsahu, tak bych křápem nenazyval ten merak, ale toho
uzivatele. To je asi jako vrtat zuby priklepovkou z obi a divit se, ze
jsem tim křápem pacientovi vymlatil celou hubu. U mereni to chce az
prekvapive dukladne myslet, abyste neco zmeril.

Lukas Burda

ps: A to vase povidani o "vetsine uzivatelu"... Tady se z takovych
pláců asi na prdel nikdo neposadi. Zkuste oslnovat jinde.