Aky graficky displej na bastlprojekt?

cipisek.cipr na seznam.cz cipisek.cipr na seznam.cz
Středa Únor 13 00:25:59 CET 2013

Nevim zda nemate trochu nerealne predstavy.
Dostupnost v normalnim obchode se dnes v CR rovna jistote jedineho a to
vysoke ceny, vse ostatni je iluzorni.
U techto cinskych TFT mate uchazejici cenu, sirokou dostupnost u x prodejcu,
kteri vam TFT prodaji skoro za cenu postovneho v CR. Napriklad tento TFT viz
nize je dostupny jiz minimalne 6 let.
http://www.ebay.com/itm/3-2-TFT-LCD-Module-Display-Touch-Panel-PCB-adapter-/
200706722313?pt=UK_BOI_Electrical_Components_Supplies_ET&hash=item2ebb0d8a09
Zda se to male, jsou i vetsi s 800x480, bohuzel cena je i z PRCu ponekud
vyssi a dostupnost uzsi.
http://www.ebay.com/itm/5-5-0-inch-TFT-LCD-module-Font-IC-800x480-SSD1963-
arduino-DUE-MEGA2560-3-5-7-3-/111005370687?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19
d86f893f
Pro komunitni projekt vidim tyto TFT jako podstatne perspektivnejsi nez
nejaky predrazeny LCD u TME.
Skoda ze tyto 5.0" nedelaji cinani v kapacitnim provedeni, byl by to idealni
LCD pro pristore s dotykovym ovladanim.

Vlakno o prositutkovem zobrazovaci nesleduji, ale skoro bych rekl, ze
nejlepsi je udelat to bez LCD, tedy s MCU+USB a zobrazovat na PC. :-)

Ciprian

"

> http://www.ebay.com/itm/3-2-TFT-LCD-Module-Display-Touch-Panel-PCB-Adapter
-SD-Card-Socket-240X320-/350631277050?pt=UK_BOI_Electrical_Components_
Supplies_ET&hash=item51a340b1fa

Tohoto som sa, kupodivu, tiez obaval...

Toto - po doplneni lupou :-) - asi splna vsetky poziadavky s vynimkou
jedinej, a tou je dostupnost v tom sirokom slova zmysle. A to je bohuzial v
tomto velmi konkretnom pripade showstopper. Neda sa robit komunitny projekt
tak, ze "... a zozente si nejaky QVGA displej, nabastlite si ho a dopiste si
low-level ovladac..." Ako som pisal, bolo by to fajn ak by existoval
ekvivalent v normalnom obchode s akou-takou zarukou dostupnosti o par rokov,
hoci aj pomerne draho. Ale kedze k tomu nie je ani ten najzakladnejsi popis
a v normalnych obchodoch je tych displejov hoci aj drahych poskromne, je
otazne, aka je pravdepodobnost ze sa to stretne... A este vo svetle toho, co
pisal pan kolega Buchta (a co som tusil), ze takychto modulov je vela a su
prilis rozne... :-(

Este raz dakujem, a aj nadalej prijimam komentare a navrhy,.. :-)

wek