OT Zamestnavanie pracovnikov so zmenenou pracovnou schopnostou vtrojchlapovych firmach, was: Vyucba elektroniky na Slovensku

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Úterý Únor 12 22:45:49 CET 2013

Ale ved to je tak vzdy  :-)
Ak sa stane cokolvek necakane, tak moze vzniknut necakana "nepouzitelnost".
Dokonca by som povedal, ze castejsie z dovodu psychickych nez telesnych ...

                                              Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek"

A co ak naviac neskor vysvitne, ze zmenena pracovna cinnost sa tyka aj
znizenej pruznosti co sa tyka necakanych prac? Napriklad ak vznikne potreba
ist niekam do terenu, do spiny a kosy, niekam prec z mesta, a zamestnancovi
to jeho zdravotny stav neumoznuje, hoci mi to trebars dopredu nepovedal?
Inaksie povedane, s takym zamestnancom sa zvysuju aj urcite rizika
"nepouzitelnosti".

To, ze pre zamestnavatela pribudne agenda, musi urobit urcite papierove a
mozno aj fakticke kroky v oblasti organizacie a bezpecnosti prace atd., tak
to je len "bonus".

U vacsej firmy je to trocha ine - nielenze vedia byt rezijne naklady na
zamestnanca nizsie, a riziko "vypadku" sa da kompenzovat vacsim poctom
zamestnancov s podobnymi schopnostami; ale su tu aj urcite stimuly (aj ked
vo forme pokuty pri nezamestnani ZPS).