OT Zamestnavanie pracovnikov so zmenenou pracovnou schopnostou v trojchlapovych firmach, was: Vyucba elektroniky na Slovensku

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Úterý Únor 12 22:44:17 CET 2013

Je to hezky napsane, ale porad je to stejna blbost, nezlobte se na me.

Pokud je clovek genius nejtezsiho kalibru, tak mu na stejnou praci muze pohodlne
stacit polovina casu. Hodnotit jeho schopnosti jen podle popisku ZPS nebo "matka
s postizenym ditetem" nebo "chlapec s nausnici v uchu".

Naopak mam obcas (neplati to pro vsechny) pocit, ze clovek s hendikepem je
ochoten dat praci vic nez ten, kdo si muze "kdykoliv najit jine misto".

Nicmene kazdy ma pravo si sve podrizene vybrat podle sveho.

Standa