OT Chvala Linuxu, den stvrty, vecer

Marek Peca marek na duch.cz
Úterý Únor 12 22:18:06 CET 2013

> Chvalim Linux za heslo "Najlepsia dokumentacia su zdrojove texty".

Ono aspon pokud jde o kulturu jadra, tam to jde jeste trochu dal: nejlepsi
kod se komentuje sam.

Kdo umi podle techto hesel psat zdrojaky a dela to, tomu skutecne vsechna
cest a je to nadherne. Ja Linuxu (rozumej jadru) vubec nerozumim a jinak
nez vylozene uzivatelsky jsem do nej zdibicky kodu nepsal, ale mel jsem tu
cest si precist veci kolem timekeeping.c a ntp.c a pravda, i kdyz me na to
misto kodu s trochou pokecu zavedl zivy clovek, zbytek uz jsem cetl sam a
bylo to veru nadherne srozumitelne.

Jiny priklad: potreboval jsem (zdravim Jakuba Ladmana) dopsat cosi
souvisejiciho s UIO a IRQ a to mi pouze kolega po jabberu rekl: "zajima te
UIO" a uz jsem to v tom cca gigabytovem stromu velmi rychle nalezl,
precetl, pouzil -- fungovalo to.

Ale je to opravdu velmi nesamozrejme, takovyhle kod psat.
Takze, chvala tem, kdoz tak pisi.

ZdraviM.P.